Amedspor camiasının uzun süredir beklediği an nihayet geldi. Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Karayolları Genel Müdürlüğü’nün verdiği izin doğrultusunda, yeşil-kırmızılı bayrak bugün Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne asıldı. Kulübün elde ettiği başarının kutlanması amacıyla gerçekleştirilen uygulama, taraftarlarda büyük sevinç yarattı.
Amedspor bayrağı, İstanbul FSM köprüsüne asıldı. pic.twitter.com/D32yJslPTn
— Amed TV (@amedtvcom) June 22, 2026
İKİ GÜN SÜRECEK
Fatih Sultan Mehmet Köprüsü Bölge Müdürlüğü tarafından yapılan planlamaya göre, Amedspor bayrağı iki gün boyunca köprüde dalgalanacak. Yetkililer, bayrağın asılacağı tarihin önceden belirlendiğini ancak yoğun taraftar akınının yaşandığı bölgelerde drone çekimlerine izin verilmeyeceğini açıkladı. Bu karar, güvenlik gerekçesiyle alındı.
GÜVENLİK TEDBİRLERİ ALINDI
Karayolları yetkilileri, bayrağın köprüye asılması sürecinde bir dizi güvenlik şartı getirdi. Bayrağın ölçüleri, bağlantı şekli ile asılma ve sökülme işlemlerinin ilgili kurumlarla koordinasyon içinde yürütülmesi zorunlu kılındı. Ayrıca trafik güvenliğini sağlamak amacıyla gerekli tüm tedbirler alındı. Bu süreçte Karayolları ekipleri ve trafik birimleri ortak çalışma yürüttü.
TARAFTARLAR HEYECANLA BEKLİYORDU
Amedspor’un simge bayrağının FSM Köprüsü’nde dalgalanacağı haberi, ilk olarak taraftar grubu Barikat İstanbul tarafından duyurulmuş ve kısa sürede sosyal medyada büyük yankı bulmuştu. Bugün itibarıyla gerçekleşen asılım işleminin ardından yeşil-kırmızılı taraftarlar köprü çevresinde toplanarak bayrağı görmek istedi. Ancak yetkililer, trafik akışını aksatmamak adına vatandaşları köprü üzerinde toplanmamaları konusunda uyardı.
TARİHİ AN BELGELENİYOR
Amedspor tarihinde bir ilk olarak nitelendirilen bu uygulama ile İstanbul Boğazı’nın en önemli simge yapılarından birinde dalgalanan Amedspor bayrağı, iki gün boyunca binlerce araç ve yayanın geçişi sırasında görülebilecek.