Amedspor'da devre arasında transfer edilen Oğuzhan Matur, kısa süren Amedspor macerasını noktaladı. Genç futbolcu, sosyal medya hesabından yaptığı duygusal paylaşımla kulüple karşılıklı anlaşarak yollarını ayırdığını duyurdu. Matur, "Çok güzel anılar biriktirdiğim Amed SK ile karşılıklı anlaşarak yollarımızı ayırdık" ifadelerini kullandı.
TARAFTARLARA MİNNETLERİNİ SUNDU
Oğuzhan Matur, veda mesajında takım arkadaşlarına, teknik ekibe, başkana ve yönetime teşekkür ederken, özellikle Diyarbakır halkına ve coşkulu taraftarlara minnetlerini sundu. "Bu kısa süreçte güzel zaman geçirdiğim takım arkadaşlarıma, hocalarıma, başkanımıza, yönetimimize ve kulüp çalışanlara çok teşekkür ediyorum. Özellikle beni ilk günden çok sıcak karşılayan Diyarbakır halkına ve coşkulu taraftarlara minnetlerimi sunarım" diyerek veda etti.

ERCE KARDEŞLER'İN ARDINDAN İKİNCİ AYRILIK
Kaleci Erce Kardeşler'in Amedspor'dan ayrılmasının ardından Oğuzhan Matur'un da takımdan ayrılması, yeşil-kırmızılı kulüpte peş peşe yaşanan vedalar olarak dikkat çekti. Matur'un yeni adresinin neresi olacağı ise henüz netlik kazanmadı. Amedspor'da transfer döneminde hareketli günler yaşanırken, takımdan ayrılan oyuncuların ardından yeni takviyelerin gelmesi bekleniyor.