Amedspor camiası için İstanbul’da sembolik bir an yaşanıyor. Taraftar grubu Barikat İstanbul’un yoğun çabaları sonucunda, yeşil-kırmızılı bayrak İstanbul Boğazı’nın en önemli simge yapılarından Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’nde dalgalanacak. Gelişme, sosyal medyada büyük yankı uyandırdı.
BARİKAT İSTANBUL’DAN TARİHİ AÇIKLAMA
Barikat İstanbul tarafından yapılan resmi açıklamada, uzun süredir yürütülen girişimlerin sonuç verdiği belirtildi. Paylaşımda, "Barikat İstanbul grubumuzun yoğun uğraşları sonucu Amedspor’umuzun şanlı bayrağı 22 Haziran'da (bugün) FSM Köprüsü’nde dalgalanacaktır" ifadelerine yer verildi.
TARAFTARLAR HEYECANLA BEKLİYOR
Türkiye’nin en işlek ulaşım arterlerinden biri olan Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’nde Amedspor bayrağının yer alması, kulüp tarihinde bir ilk olarak kaydedildi. Yeşil-kırmızılı taraftarlar, bu anlamlı organizasyonu sosyal medya hesaplarından duyurarak birbirlerini bilgilendirdi.
FSM KÖPRÜSÜ’NDE TARİHİ AN
Fatih Sultan Mehmet Köprüsü, daha önce farklı spor kulüplerinin bayraklarına da ev sahipliği yapmıştı. Ancak Amedspor’un bu köprüde bayrağının dalgalanması, Diyarbakır merkezli kulübün İstanbul’daki görünürlüğü açısından önemli bir adım olarak değerlendiriliyor.
SOSYAL MEDYADA YANKILAR SÜRÜYOR
Barikat İstanbul’un duyurusunun ardından sosyal medya platformlarında #AmedsporFSM ve #Barikatİstanbul etiketleriyle binlerce paylaşım yapıldı. Taraftarlar, bayrağın dalgalanacağı anı görüntülemek için çekim planlaması yaparken, Diyarbakır’daki Amedsporlular da İstanbul’daki bu tarihi ana ortak olacaklarını ifade etti.