İstanbul Boğazı’nın iki yakasını birleştiren Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne dün asılan Amedspor bayrağı, kısa sürede sosyal medyanın gündemine oturdu. Yeşil-kırmızılı renklerin İstanbul silüetinde yer alması, Diyarbakır temsilcisinin taraftarları arasında büyük coşku yarattı. Bayrağın asılmasının ardından bölgede herhangi bir olumsuzluk yaşanmaması için emniyet güçleri tarafından geniş çaplı güvenlik önlemleri alındığı öğrenildi.
BARİKAT İSTANBUL’DAN TEŞEKKÜR MESAJI
Bayrağın asıldığı ilk andan itibaren polis ekiplerinin nöbet tuttuğu bölgede, Amedspor taraftar grubu Barikat İstanbul tarafından yazılı bir açıklama yapıldı. Açıklamada, FSM Köprüsü’ne asılan Amedspor bayrağının güvenlik güçleri tarafından koruma altına alındığı belirtilerek, “Bayrağımızın herhangi bir saldırı veya tahribata uğramaması için gösterilen hassasiyetten dolayı İstanbul polisine teşekkür ederiz” ifadelerine yer verildi. Açıklamada ayrıca, bayrağın asılmasının ardından bölgede nöbet tutarak bayrağı sahiplenen Barikat İstanbul üyelerinin çabaları da takdirle karşılandı.

BAYRAK KORUMA ALTINA ALINDI
Amida Haber'in haberine göre FSM Köprüsü’ndeki bayrak sadece simgesel bir eylem olarak kalmadı. Güvenlik güçleri, olası provokasyonlara karşı köprü giriş ve çıkışlarında önlem alırken, bayrağın bulunduğu nokta özel olarak gözetim altında tutulmaya başlandı. Yeşil-kırmızılı bayrağın, İstanbul polisinin koordineli çalışmasıyla gece boyunca korunduğu ifade edildi.