İstanbul Boğazı'nın simge yapılarından Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne asılan Amedspor bayrağı, izin süresinin dolmasıyla birlikte taraftar grubu tarafından indirildi. Barikat İstanbul'dan yapılan yazılı açıklamada, bayrağın gerekli kurumlardan alınan iki günlük izin çerçevesinde asıldığı ve süre bitiminde kendi ekipleri tarafından söküldüğü belirtildi. Açıklamada, sosyal medyada yer alan "bayrağı indirdiler" veya "denize attılar" yönündeki iddiaların gerçeği yansıtmadığı vurgulandı.
PROVOKATİF PAYLAŞIMLARA KARŞI UYARI
Barikat İstanbul, bazı sosyal medya trollerinin Amedspor camiası üzerinden prim yapmaya çalışacağını ve provokatif açıklamalarla gündem oluşturacağını belirterek, taraftarları bu tür paylaşımlara karşı uyardı. Açıklamada, "Sosyal medya trollerinin büyük Amedspor camiası ve ismi üzerinden prim kasmak isteyeceğini ve provokatif açıklamalar yapıp 'bayrağı indirdik', 'denize attık' tarzında açıklamaları olacağını biliyoruz çünkü gördük. Halkımızdan ve taraftarımızdan ricamızdır bu tarz açıklamaları dikkate almayalım" ifadelerine yer verildi.

BAYRAK BÜYÜK COŞKU YARATMIŞTI
Amedspor bayrağının FSM Köprüsü'ne asılması, yeşil-kırmızılı taraftarlar arasında büyük bir heyecan ve coşkuya neden olmuştu. Bayrağın İstanbul Boğazı'nda dalgalanması, sosyal medyada da geniş yankı bulurken, bazı kesimlerden ise eleştiriler gelmişti. Taraftar grubu, bayrağın asılma sürecini ve izin süresince gösterilen hassasiyeti detaylı şekilde anlatarak, yaşanan tartışmalara nokta koydu.