Diyarbakir.Net | Amedspor | Serkan Reçber Amedspor'dan neden ayrıldığını açıkladı

Serkan Reçber Amedspor'dan neden ayrıldığını açıkladı

Amedspor'da sportif direktörlük görevine getirildikten kısa süre sonra ayrılan Serkan Reçber, vedasının nedenlerini katıldığı canlı yayında açıkladı.

Amedspor'da sportif direktörlük görevine getirildikten kısa süre sonra ayrılan Serkan Reçber, vedasının nedenlerini katıldığı canlı yayında açıkladı.

KAYNAK: diyarbakir.net
Serkan Reçber Amedspor'dan neden ayrıldığını açıkladı

Amedspor'da sportif direktörlük görevini kısa süre içinde bırakan Serkan Reçber, ayrılığın nedenlerini açıkladı. Reçber, katıldığı bir canlı yayında Amedspor ile ilgili gelen soruları cevaplandırdı. 

Amedspr'dan gelen davet üzerine Diyarbakır'a giderek istişare heyetiyle görüştüğünü açıklayan Serkan Reçber, “Yaklaşım harika, üslup harikaydı. Beklentimin çok üzerinde bir heyetle karşılaştım. Sorular, cevaplar, beklentiler. Sonra işin ekonomik tarafını konuştuk ve anlaştık, imzayı attık” dedi. 

ÇALIŞMA SİSTEMİ BANA UYMADI

Ardından yönetimle toplantıya girdiklerini aktaran Serkan Reçber, "Orada bana 'Akademi'nin başında Sertaç hoca ve Scout'un başında Adar hoca var. Beraber çalışacaksınız. Futbol Şube'de de Baran ve Nedim başkana bağlı çalışacaksınız. Transferlere siz karar vereceksiniz, bu tarafa ileteceksiniz. Onlar karar verecek' denildi. Bunlar prensip olarak benim çok çalışabileceğim bir yöntem değildi. Ben de kırmadan, dökmeden; işe başlamadan ayrıldım. Girersin bir oyuncuyla görüşürsün, oyuncu kabul eder, yarın sen olmazsın, olmaz. Besnik Hasi transferinin içindeydim, bıraktığımı söylemedim, bozulmasın diye." ifadelerini kullandı.

AMEDSPOR'A RAPOR VERMEDİM

Ayrılığın ardından sosyal medyada yapılan yorumlara değinen Serkan Reçber, “Ben Amedspor'dayken hiçbir oyuncu ve menajeriyle bir TL, bir euro, bir dolar para konuşmadım. Amedspor'a da hiçbir oyuncuyla ilgili alınsın, alınmasın diye rapor vermedim. Görev aldığım o kısa süre içinde özellikle dikkat ettim. Hiçbir menajer ve oyuncuyla para konuşmadım. Önce hocanın transferi, ondan sonra onun oynattığı oyun üzerinden oyuncu transferini  şekillendirecektik. Çok güzel ağırlandım, çok güzel bir şehir. Başarılı olmalarını canı gönülden çok isterim.” açıklamasını yaptı. (Diyarbakir.net)

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız