Diyarbakir.Net | Dicle | Diyarbakır'a bir modern hastane daha geliyor: İnşaatı bitti, yakında açılacak

Diyarbakır'a bir modern hastane daha geliyor: İnşaatı bitti, yakında açılacak

AK Parti Diyarbakır Milletvekili Galip Ensarioğlu, Dicle ilçesinde yapımı tamamlanma aşamasına gelen yeni Dicle Devlet Hastanesi hizmet binasının açılış hazırlıklarına başlandığını duyurdu. 60 yatak kapasiteli hastanede 3 ameliyathane, 30 poliklinik ve 111 araçlık otopark yer alacak.

AK Parti Diyarbakır Milletvekili Galip Ensarioğlu, Dicle ilçesinde yapımı tamamlanma aşamasına gelen yeni Dicle Devlet Hastanesi hizmet binasının açılış hazırlıklarına başlandığını duyurdu. 60 yatak kapasiteli hastanede 3 ameliyathane, 30 poliklinik ve 111 araçlık otopark yer alacak.

KAYNAK: (HABER MERKEZİ)
Diyarbakır'a bir modern hastane daha geliyor: İnşaatı bitti, yakında açılacak

AK Parti Diyarbakır Milletvekili Galip Ensarioğlu, Dicle ilçesine kazandırılan yeni Devlet Hastanesi hizmet binasının yapım sürecinin tamamlanma aşamasına geldiğini açıkladı. Sağlık tesisinin hizmete açılmasına yönelik taşınma ve yerleşim çalışmalarının başladığını belirten Ensarioğlu, hastanenin en kısa sürede vatandaşların hizmetine sunulacağını ifade etti.

60 YATAKLI MODERN HASTANE

60 yatak kapasitesine sahip olan hastanede, 10 yataklı yoğun bakım ünitesi ve 5 yataklı diyaliz ünitesi bulunuyor. Ayrıca 30 poliklinik odası ve 3 tam donanımlı ameliyathane ile hizmet verecek olan hastanede, BT, ultrasonografi ve röntgen cihazlarının yer alacağı görüntüleme alanları da mevcut.

111 ARAÇLIK OTOPARK

Hastane bünyesinde 111 araç kapasiteli otopark da bulunuyor. Modern fiziki yapısı ve ileri teknolojik donanımıyla dikkat çeken hastanenin, bölge halkına daha kaliteli, güvenli ve erişilebilir sağlık hizmeti sunması hedefleniyor.

TEŞEKKÜR MESAJI

Ensarioğlu açıklamasında, "Dicle Devlet Hastanemizin ilçemize ve Diyarbakır'ımıza hayırlı olmasını diliyoruz. Bu sağlık tesisinin kazandırılmasındaki destekleri için başta Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan olmak üzere, Sağlık Bakanımız Kemal Memişoğlu'na ve emeği geçen herkese teşekkür ediyorum" ifadelerini kullandı.

Yetkililer, hastanenin hizmete açılmasıyla birlikte Dicle ve çevre ilçelerdeki vatandaşların sağlık hizmetlerine erişiminin önemli ölçüde kolaylaşacağını belirtti.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız