AK Parti Diyarbakır Milletvekili Galip Ensarioğlu, Dicle ilçesine kazandırılan yeni Devlet Hastanesi hizmet binasının yapım sürecinin tamamlanma aşamasına geldiğini açıkladı. Sağlık tesisinin hizmete açılmasına yönelik taşınma ve yerleşim çalışmalarının başladığını belirten Ensarioğlu, hastanenin en kısa sürede vatandaşların hizmetine sunulacağını ifade etti.
60 YATAKLI MODERN HASTANE
60 yatak kapasitesine sahip olan hastanede, 10 yataklı yoğun bakım ünitesi ve 5 yataklı diyaliz ünitesi bulunuyor. Ayrıca 30 poliklinik odası ve 3 tam donanımlı ameliyathane ile hizmet verecek olan hastanede, BT, ultrasonografi ve röntgen cihazlarının yer alacağı görüntüleme alanları da mevcut.
111 ARAÇLIK OTOPARK
Hastane bünyesinde 111 araç kapasiteli otopark da bulunuyor. Modern fiziki yapısı ve ileri teknolojik donanımıyla dikkat çeken hastanenin, bölge halkına daha kaliteli, güvenli ve erişilebilir sağlık hizmeti sunması hedefleniyor.
TEŞEKKÜR MESAJI
Ensarioğlu açıklamasında, "Dicle Devlet Hastanemizin ilçemize ve Diyarbakır'ımıza hayırlı olmasını diliyoruz. Bu sağlık tesisinin kazandırılmasındaki destekleri için başta Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan olmak üzere, Sağlık Bakanımız Kemal Memişoğlu'na ve emeği geçen herkese teşekkür ediyorum" ifadelerini kullandı.
Yetkililer, hastanenin hizmete açılmasıyla birlikte Dicle ve çevre ilçelerdeki vatandaşların sağlık hizmetlerine erişiminin önemli ölçüde kolaylaşacağını belirtti.