Eğitim döneminin sona ermesiyle birlikte Diyarbakır genelinde karne heyecanı yaşanırken, Çermik ilçesinden öğrencileri sevindiren bir haber geldi. İlçede hizmet veren çiğköfte işletmecisi Bülent Aldağ, başarılı öğrencileri teşvik etmek amacıyla sosyal sorumluluk odaklı bir kampanya başlattı.
Öğrencilere büyük jest
İşletme sahibi Aldağ, dönem boyunca gösterdikleri gayretle takdir belgesi almaya hak kazanan tüm öğrencilere, herhangi bir sayı sınırlaması olmaksızın çiğköfte dürüm ve ayran ikramında bulunacağını duyurdu. Eğitime katkı sunmayı bir vatandaşlık görevi olarak gördüğünü ifade eden Aldağ, bu adımıyla gençlerin akademik başarılarını kutlamayı hedeflediğini belirtti.
Eğitimi destekleme çağrısı
İşini büyük bir tutkuyla yaptığını dile getiren esnaf Bülent Aldağ, öğrencilerin emeklerinin karşılığını almalarının önemine vurgu yaptı. Aldağ, yaptığı açıklamada, "Gençlerimizi eğitime daha fazla teşvik etmek ve onların başarılarını küçük de olsa ödüllendirmek istedik. Ebeveynler olarak her zaman çocuklarımızın yanındayız ve onların yanındayız" ifadelerini kullandı.
Diyarbakır genelinde benzeri az görülen bu uygulama, Çermik ilçesindeki veliler tarafından da memnuniyetle karşılandı. (İHA)