Diyarbakir.Net | Diyarbakır | Dicle'de güvenlik güçlerine takdir Kaymakam Atış jandarma personelini ödüllendirdi

Dicle'de güvenlik güçlerine takdir Kaymakam Atış jandarma personelini ödüllendirdi

Jandarmanın kuruluşunda bugüne varl.

Jandarmanın kuruluşunda bugüne varl.

KAYNAK: İhlas Haber Ajansı
Dicle'de güvenlik güçlerine takdir Kaymakam Atış jandarma personelini ödüllendirdi

Diyarbakır’ın Dicle ilçesinde görev yapan kolluk kuvvetlerinin özverili çalışmaları yerel düzeyde takdir topluyor. İlçe genelinde güvenlik ve asayişin korunması noktasında aktif rol üstlenen jandarma teşkilatı mensupları, Kaymakam Mustafa Atış tarafından düzenlenen bir törenle taltif edildi.

Jandarma personelinin saha performansı

Kaymakam Atış, İlçe Jandarma Komutanı Üsteğmen Salih Yahya Koca ve beraberindeki başarılı personeli makamında kabul ederek kendilerine başarı belgelerini takdim etti. Devletin huzur ve güven ortamını tesis etmek adına mesai mefhumu gözetmeksizin sürdürülen çalışmaların önemine vurgu yapan Atış, kolluk kuvvetlerinin disiplinli duruşuna dikkat çekti.

Vatan savunması ve kamu düzeni

Törende jandarmanın köklü geçmişine ve toplumsal güvenin inşasındaki rolüne değinen Kaymakam Mustafa Atış, bölgedeki huzurun devamlılığı için güvenlik birimlerine duyulan ihtiyacın altını çizdi. Atış, konuşmasında vatan savunmasında şehadete ulaşan tüm güvenlik görevlilerini minnetle anarken, mevcut personelin gösterdiği üstün gayretlerin ilçedeki yaşam kalitesine doğrudan katkı sağladığını ifade etti.

Dicle genelinde güvenlik güçlerinin motivasyonunu artırmaya yönelik gerçekleştirilen bu tür etkinliklerin, teşkilat içindeki başarı odaklı kültürü desteklediği belirtiliyor. (Diyarbakir.Net)

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız