Diyarbakir.Net | Diyarbakır | Diyarbakır Çermik'te aksayan yol çalışmaları için Başkan Karamehmetoğlu'ndan özür geldi

Diyarbakır Çermik'te aksayan yol çalışmaları için Başkan Karamehmetoğlu'ndan özür geldi

Çermik Belediyesi'nin ilçe genelindeki yol iyileştirme hamlelerinin önümüzdeki günlerde diğer mahallelerde de devam edeceği öğrenildi.

Çermik Belediyesi'nin ilçe genelindeki yol iyileştirme hamlelerinin önümüzdeki günlerde diğer mahallelerde de devam edeceği öğrenildi.

KAYNAK: İhlas Haber Ajansı
Diyarbakır Çermik'te aksayan yol çalışmaları için Başkan Karamehmetoğlu'ndan özür geldi

Diyarbakır’ın Çermik ilçesinde, Tepe Mahallesi Altınbağlar Küme Evleri Sokak sakinlerinin merakla beklediği yol yenileme çalışmaları bugün itibarıyla başlatıldı. Bölgede etkili olan yoğun yağışlar nedeniyle planlanan tarihte gerçekleştirilemeyen altyapı ve kilitli parke taşı döşeme faaliyetleri, ilçe belediyesinin takvimine yeniden alındı.

Çermik’te ulaşım konforu artıyor

Söz konusu bölgedeki çalışmaların gecikmesi nedeniyle vatandaşların yaşadığı sıkıntılara değinen Belediye Başkanı Şehmus Karamehmetoğlu, ilçe sakinlerinden bir özür mesajı yayınladı. Başkan Karamehmetoğlu, altyapı düzenlemeleri ve mevsimsel engellerin projeyi bir süre sekteye uğrattığını ifade ederek, bu süreçte yaşanan aksaklıkların telafi edileceğini belirtti.

İlçe halkı için yeni düzenleme

Yürütülen hummalı çalışma ile birlikte Tepe Mahallesi'ndeki sokakların hem yayalar hem de sürücüler için çok daha konforlu ve modern bir görünüme kavuşturulması hedefleniyor. Yapılan yeni düzenlemeyle birlikte bölgedeki ulaşım sorununun kalıcı olarak çözülmesi planlanırken, Başkan Karamehmetoğlu "Güzel bir yol çalışmasıyla halkımızdan özür dileyip, mağduriyetlerini gidermek istiyoruz" açıklamasında bulundu.

Çermik Belediyesi'nin ilçe genelindeki yol iyileştirme hamlelerinin önümüzdeki günlerde diğer mahallelerde de devam edeceği öğrenildi. (İHA)

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız