AK Parti Diyarbakır Milletvekili Suna Kepolu Ataman, Sağlık Bakanlığı tarafından Diyarbakır'a tahsis edilen yeni hekim kadrolarını sosyal medya hesabından duyurdu. 2026 yılı 2. Dönem İlk Defa ve Yeniden Atama Kurası kapsamında ilimize 53 uzman tabip ve 8 tabip olmak üzere toplam 61 münhal kadro tahsis edildiğini açıkladı.
53 UZMAN TABİP VE 8 TABİP GELİYOR
Ataman, paylaşımında Sağlık Bakanlığı'nın Diyarbakır'a 53 uzman tabip ile 8 tabip kadrosu tahsis ettiğini belirtti. Yeni hekimlerin kentteki hastanelerde ve sağlık kuruluşlarında görev alacağı öğrenildi.
SAĞLIK ALTYAPISINA GÜÇ TAKVİYESİ
Milletvekili Ataman açıklamasında, "Diyarbakır'ımızın sağlık altyapısını güçlendirmeye, vatandaşlarımızın sağlık hizmetlerine erişimini daha da kolaylaştırmaya kararlılıkla devam ediyoruz" ifadelerini kullandı.

TEŞEKKÜR MESAJI
Ataman, bu önemli kadroların ilimize kazandırılmasında emeği geçen başta Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu'na şükranlarını sundu. Ataman, "Diyarbakır'ımıza hayırlı olsun" dileklerini paylaştı.
Yeni hekim kadrolarının kentteki sağlık hizmetlerinin kalitesini artırması ve vatandaşların uzman doktorlara erişimini kolaylaştırması bekleniyor.