Diyarbakir.Net | Diyarbakır | Diyarbakır'da 7'den 70'e herkesin yüzü güldüren buluşma: Şenlik gibi geçti

Diyarbakır'da 7'den 70'e herkesin yüzü güldüren buluşma: Şenlik gibi geçti

Diyarbakır Kayapınar Belediyesi'nin başlattığı 1. Peyas Buluşmaları kapsamında ekipler Sultantepe Mahallesi'nde vatandaşlarla bir araya geldi. Çocuklardan kadınlara kadar her yaş grubuna yönelik hizmetlerin sunulduğu etkinlikte sağlık taraması, kişisel bakım ve atölye çalışmaları yer aldı.

Diyarbakır Kayapınar Belediyesi'nin başlattığı 1. Peyas Buluşmaları kapsamında ekipler Sultantepe Mahallesi'nde vatandaşlarla bir araya geldi. Çocuklardan kadınlara kadar her yaş grubuna yönelik hizmetlerin sunulduğu etkinlikte sağlık taraması, kişisel bakım ve atölye çalışmaları yer aldı.

Diyarbakır'da 7'den 70'e herkesin yüzü güldüren buluşma: Şenlik gibi geçti

Kayapınar Belediyesi, kırsal ve merkez mahallelerde yaşayan vatandaşlarla doğrudan temas kurmak amacıyla hayata geçirdiği 1. Peyas Buluşmaları'na Sultantepe Mahallesi ile devam etti. Toplam 26 farklı noktada düzenlenmesi planlanan buluşmaların ilk durağı, mahalle sakinlerinin yoğun ilgi gösterdiği Sultantepe oldu.

Resim

HER YAŞ GRUBUNA ÖZEL HİZMET SUNULDU

Eşbaşkan Yardımcılarının da katılım sağladığı etkinlikte çocuklara yönelik oyun ve aktiviteler düzenlenirken, kadınlar için özel atölye çalışmaları gerçekleştirildi. Vatandaşlara yönelik genel sağlık taramalarının yapıldığı buluşmada ayrıca kişisel bakım hizmetleri de sunuldu. Belediye ekipleri, mahalle sakinlerinin talep ve önerilerini yerinde dinleyerek not aldı.

Resim

DAYANIŞMA VE ORTAK YAŞAM VURGUSU

Peyas Buluşmaları'nın temel amacının dayanışmayı ve ortak yaşam kültürünü güçlendirmek olduğu belirtildi. Belediye yetkilileri, hizmetlerin her noktaya ulaştırılması ve birlikte çözüm üretme anlayışının yaygınlaştırılması hedefiyle bu buluşmaların yaz sezonu boyunca farklı mahallelerde devam edeceğini açıkladı.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız