Diyarbakır Kayapınar Belediyesi, 21 Haziran Dünya Müzik Günü’nde barışa ve kardeşliğe dair güçlü bir mesaj verdi. Yeşil Kuşak Parkı’nda düzenlenen etkinlikte müzik, dayanışmanın ve ortak yaşam kültürünün en etkili dili oldu. Erbaneler eşliğinde yapılan mahalle yürüyüşü, binlerce vatandaşı bir araya getirdi.
YÜRÜYÜŞLE BAŞLAYAN FARKINDALIK
Etkinlik öncesinde Yekta Sanat Atölyesi’ndeki öğrenci ve eğitimciler, erbane ve şarkılarla mahallede bir yürüyüş gerçekleştirdi. Müzik sesleri eşliğinde ilerleyen kafile, çevredeki vatandaşları parktaki programa davet etti. Kısa sürede büyüyen kalabalık, Yeşil Kuşak Parkı’nı doldurdu.

SİYASİ PROTOKOL KATILDI, BARIŞ HALAYI ÇEKİLDİ
DEM Parti İl Eşbaşkanı Gülşen Özer, belediye eşbaşkan yardımcıları ve meclis üyelerinin de katıldığı etkinlikte, barış şarkıları hep bir ağızdan söylendi. Katılımcılar, özgürlük ve demokrasi halayına durarak birlikte olmanın gücünü müzikle taçlandırdı. Renkli görüntülere sahne olan programda duygu dolu anlar yaşandı.
MÜZİĞİN BİRLEŞTİRİCİ GÜCÜNE VURGU
Kayapınar Belediyesi yetkilileri, etkinlikle ilgili yaptığı açıklamada, barışı, dayanışmayı ve ortak yaşam kültürünü büyüten müzik ve halaylarla bir arada olmaya devam edeceklerini ifade etti. Program boyunca farklı dillerden şarkıların seslendirilmesi, bölgenin kültürel zenginliğini de gözler önüne serdi.

MAHALLEDE COŞKUYU HERKES HİSSETTİ
Erbane ritimlerinin eksik olmadığı etkinlikte, gençlerin ve çocukların heyecanı dikkat çekti. Katılımcılar, müziğin ortak diliyle kaynaşmanın mutluluğunu yaşadı. Belediye ekipleri, ilerleyen günlerde de benzer kültürel etkinliklerin devam edeceğini belirterek tüm Diyarbakırlıları dayanışma ve sanat dolu organizasyonlara beklediklerini söyledi.