Diyarbakır'da Kayapınar Belediyesi, kırsal ve merkez mahallelerde başlattığı 1. Peyas Buluşmaları'na bu hafta Cumhuriyet Mahallesi ile devam etti. Eşbaşkan Berivan Gülşen Sincar, meclis üyeleri ve eşbaşkan yardımcılarının katılımıyla düzenlenen etkinlik, mahalle sakinlerinden yoğun ilgi gördü.
MAHALLELİLERLE YÜZ YÜZE İLETİŞİM
Peyas Buluşmaları kapsamında Cumhuriyet Mahallesi'nde düzenlenen etkinlikte belediye ekipleri, vatandaşlarla doğrudan temas kurdu. Halkın taleplerini ve önerilerini yerinde dinlemeyi amaçlayan buluşmada, dayanışma ve ortak yaşam kültürünün güçlendirilmesi hedeflendi. Eşbaşkan Sincar, mahalle sakinleriyle birebir görüşmeler yaparak sorun ve beklentileri not aldı.

ÇOCUKLARDAN KADINLARA HERKESE ÖZEL ATÖLYE
Etkinlik alanında çocuklara yönelik spor, oyun ve çeşitli aktiviteler düzenlenirken, kadınlar için ahşap boyama atölyesi kuruldu. Genel sağlık taramalarının da yapıldığı buluşmada, yurttaşlara kişisel bakım hizmetleri de sunuldu. Mahalle sakinleri, belediyenin bu tür etkinliklerle kendilerini yalnız hissetmediklerini belirterek memnuniyetlerini dile getirdi.

YAZ SEZONU BOYUNCA 26 NOKTADA DEVAM EDECEK
Kayapınar Belediyesi'nin 1. Peyas Buluşmaları, yaz sezonu boyunca toplam 26 farklı noktada devam edecek. Kırsal ve merkez mahallelerde düzenlenecek etkinliklerle belediye hizmetlerinin mahallelere ulaştırılması ve vatandaşla belediye arasındaki iletişimin güçlendirilmesi amaçlanıyor. Birçok müdürlüğün katılımıyla gerçekleştirilen buluşmaların, toplumsal dayanışmaya katkı sunması bekleniyor.