Diyarbakır'ın Yenişehir ilçesi Fabrika Mahallesi'nde yaşayan vatandaşlar, patlayan rögar nedeniyle zor günler geçiriyor. 796. Sokak'ta meydana gelen patlamanın ardından bölgeye 4 gündür herhangi bir müdahale yapılmadığı iddia edildi. İnternet sitemize ulaşan mahalle sakinleri, yoğun koku nedeniyle evlerinin kapı ve pencerelerini açamadıklarını, geceleri ise sinek istilası yaşadıklarını belirtiyor.
BELEDİYEDEN DİSKİ'YE, DİSKİ'DEN BELEDİYEYE
Soruna çözüm bulmak isteyen vatandaşlar, Yenişehir Belediyesi'ni aradı. Ancak belediyeden DİSKİ'ye yönlendirildiklerini söyleyen mahalle sakinleri, DİSKİ'nin de sorumluluğun Yenişehir Belediyesi'nde olduğunu belirterek kendilerini Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi'ne yönlendirdiğini ifade etti. 4 gündür süren bu yönlendirme zinciri, vatandaşların tepkisini daha da artırdı.
VATANDAŞ: KOKUDAN YAŞAYAMIYORUZ
Mahalle sakinleri, "Rögar patladığından beri dışarı çıkamıyoruz. Evimizde kapı pencere açamıyoruz. Yetkililer telefonlarda ters konuşuyorlar. Ne yapacağımızı şaşırdık. Geceleri sinekler evin içine doluyor. Çocuklarımız bu ortamda nasıl yaşasın?" ifadelerini kullandı Vatandaşlar, yetkilileri göreve çağırarak sorunun acilen çözülmesini istedi. Vatandaşlar, belediyelerden soruna acilen çözüm bulmalarını istedi.