Diyarbakır'da sağlık ve sosyal hizmet çalışanlarını bir araya getiren geleneksel futbol turnuvası başladı. Hak-İş Konfederasyonu ile Öz Sağlık-İş Sendikası'nın ortaklaşa düzenlediği organizasyon, dostluk ve dayanışma mesajlarının verildiği açılış karşılaşmasıyla start aldı.
Sağlık çalışanları yeşil sahada buluştu
Yoğun çalışma temposunda görev yapan sağlık emekçileri, bu kez yeşil sahada bir araya geldi. Turnuva, çalışanların mesai dışında sosyal bağlarını güçlendirmesi ve takım ruhunu geliştirmesi amacıyla düzenlenirken, organizasyona farklı sağlık kuruluşlarından çok sayıda ekip katıldı.
"Kazanan dostluk olacak"
Turnuvanın açılışında konuşan Hak-İş Konfederasyonu Diyarbakır İl Başkanı ve Öz Sağlık-İş Sendikası Diyarbakır Şube Başkanı Mehmet Aküzüm, organizasyonun yalnızca sportif bir etkinlik olmadığını söyledi.
Aküzüm, sağlık çalışanlarının yoğun iş temposunun ardından bu tür etkinliklerle bir araya gelmesinin önemine dikkat çekerek, turnuvanın dostluk, kardeşlik ve dayanışmayı pekiştirmeyi amaçladığını ifade etti.

Fair-play vurgusu
Saha içinde rekabetin yaşanacağını ancak centilmenliğin ön planda olacağını belirten Aküzüm, "Skordan daha önemli olan birlik, beraberlik ve ekip ruhudur. Sağlık çalışanlarımızın dayanışmasını güçlendiren bu organizasyonun herkese örnek olmasını diliyoruz. Tüm takımlarımıza başarılı ve fair-play ruhuna uygun bir turnuva temenni ediyorum." dedi.
Turnuva önümüzdeki haftalarda sürecek
Diyarbakır'daki sağlık ve sosyal hizmet çalışanlarını buluşturan futbol turnuvası, önümüzdeki haftalarda oynanacak karşılaşmalarla devam edecek. Organizasyonun, sağlık emekçileri arasındaki iletişimi güçlendirmesi ve sosyal dayanışmayı artırması hedefleniyor.