Diyarbakır'ın Kayapınar ilçesinde bulunan stadyum ve çevresinde yaşanan elektrik kesintileri vatandaşları mağdur ediyor. Elektriklerin sürekli olarak gidip gelmesi, bölge sakinlerinin günlük yaşamını olumsuz etkilerken, elektronik cihazların da zarar görmesine neden oluyor.
"ELEKTRONİK EŞYALAR BOZULMA TEHLİKESİYLE KARŞI KARŞIYA"
Bölge sakinleri, elektrik dalgalanmaları nedeniyle buzdolabı, televizyon, bilgisayar gibi elektronik cihazlarının bozulma tehlikesiyle karşı karşıya olduğunu belirtti. Vatandaşlar, özellikle yaz sıcaklarında buzdolaplarının bozulması durumunda gıda güvenliği sorunu yaşanacağını ifade ederek yetkililere seslendi.
DEDAŞ'A TEPKİ BÜYÜYOR
Elektrik kesintilerinin uzun süredir devam ettiğini söyleyen vatandaşlar, DEDAŞ'a sert tepki gösterdi. Sorunun kaynağının tespit edilmesi ve kalıcı çözüm üretilmesi gerektiğini vurgulayan bölge sakinleri, "Son günlerde hep aynı sorunu yaşıyoruz. Elektrik geliyor gidiyor, elektronik aletlerimiz bozuluyor. Yetkililer artık bu sorunu çözmeli" ifadelerini kullandı.
ÇÖZÜM TALEBİ
Vatandaşlar, DEDAŞ yetkililerinin bölgeyi ziyaret ederek sorunu yerinde incelemesi ve acil müdahale yapması gerektiğini belirtti. Özellikle yaz aylarında artan elektrik tüketimiyle birlikte sorunun daha da büyüyeceğine dikkat çeken vatandaşlar, kalıcı bir çözüm beklediklerini ifade etti.