Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Dairesi Başkanlığı'na bağlı Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü tarafından organize edilen etkinlik, Sur ilçesindeki tarihi Ulu Cami önünde gerçekleştirildi. Cuma namazı öncesi ve sonrasında kurulan stantlarda, Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı mutfağında hazırlanan reyhan şerbeti vatandaşlara ikram edildi.
GELENEKSEL LEZZET YENİDEN HATIRLANDI
Reyhan şerbeti, Diyarbakır'ın geleneksel yaz içeceklerinden biri olarak biliniyor. Belediye yetkilileri, bu tür etkinliklerle kent kültürünün önemli bir parçası olan lezzetleri yaşatmayı ve yeni nesillere aktarmayı hedeflediklerini belirtti. Sıcak havanın etkili olduğu günde ikram edilen şerbet, vatandaşlar tarafından büyük beğeni topladı.

BİLGİLENDİRME VE DİLEKÇE STANDI
Etkinlik kapsamında ekipler yalnızca ikramda bulunmakla kalmadı. Aynı zamanda kurulan stantlarda Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi'nin yürüttüğü çalışmalar ve sunduğu hizmetler hakkında vatandaşlara bilgilendirme yapıldı. Vatandaşların öneri, talep ve şikayetleri dinlenirken, iletilen görüşler değerlendirilmek ve ilgili birimlere aktarılmak üzere kayıt altına alındı.
TURİSTLER DE ŞERBETTEN TATTI
Cuma namazı için Ulu Cami'ye gelen vatandaşların yanı sıra kenti ziyarete gelen yerli ve yabancı turistler de ikramdan faydalandı. Reyhan şerbetini ilk kez tadan turistler, geleneksel lezzete yoğun ilgi gösterdi.

Vatandaşlar, sıcak yaz günlerinde gerçekleştirilen bu anlamlı etkinlik dolayısıyla Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi'ne teşekkür etti. Belediye yetkilileri, vatandaş odaklı hizmet anlayışı doğrultusunda kent kültürünü yaşatmaya yönelik etkinliklerin devam edeceğini bildirdi.