Diyarbakır futbolunun yerel liglerinde bu sezon eşine az rastlanan bir başarı hikayesine imza atan Kocaköyspor, şampiyonluk kupasını havaya kaldırdı. Kendi sahasında Öz Hevselspor’u 8-2’lik farklı bir skorla mağlup eden yeşil-beyazlı ekip, ligde geride kalan 23 haftayı da kayıpsız tamamlamayı başardı.
Kocaköy İlçe Stadı’nda yaşanan coşkulu şampiyonluk törenine, Diyarbakır Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürü Turgay Sayın, ASKF Başkanı Remzi Dayan ve çok sayıda ilçe yöneticisi katıldı. Madalya takdiminin ardından şampiyonluk kupası takım kaptanına teslim edilirken, taraftarlar sahada büyük bir kutlama gerçekleştirdi.
İLÇE SPORUNDA DÖNÜŞÜM SÜRECİ
Kocaköy Gençlik ve Spor İlçe Müdürü ve aynı zamanda kulüp başkanı olan Mehmet Necat Yiğit, 2017 yılında göreve başladığında ilçede spor altyapısının neredeyse yok denecek kadar az olduğunu belirtti. Toprak sahalardan bugünkü tesislere uzanan süreci anlatan Yiğit, tüm sporcuların Kocaköylü olmasıyla gurur duyduklarını ifade etti. Başkan Yiğit, hedeflerinin bu başarıyı Süper Amatör Lig’de de sürdürerek gençleri kötü alışkanlıklardan uzak tutmak olduğunu vurguladı.
NAMAĞLUP HEDEFLE YOLCULUK
Teknik Direktör Recep Pervane, geride kalan 23 maçta 121 gol atıp kalelerinde sadece 14 gol gördüklerini hatırlatarak, ligi beraberlik almadan namağlup bitirmek istediklerini dile getirdi. Kulübün maddi imkansızlıklarına rağmen A takımla elde ettikleri bu başarının ilçede yarattığı motivasyonun altını çizen Pervane, gelecek sezon için daha geniş bir alt yapı kurmayı hedeflediklerini belirtti. Takım kaptanı Veysel Pervane ise aynı disiplinle kalan üç maçı da kazanarak 26 galibiyetle sezonu kapatacaklarına inandıklarını söyledi. (DHA)