Diyarbakır ve Bingöl sınır hattında yer alan Sarım Çayı, 14 Haziran tarihinden bu yana endişeli ve hüzünlü bir bekleyişin merkezi haline geldi. Arkadaş grubuyla bölgeye giden Vedat Karabulut’un dengesini kaybederek suya düşmesinin üzerinden tam dokuz gün geçti. Bölgedeki arama kurtarma çalışmaları, Karabulut’tan herhangi bir iz bulunamaması nedeniyle yoğun bir şekilde devam ediyor.
BELİRSİZLİĞİN GÖLGESİNDEKİ AİLE
Yaşanan talihsiz olaydan sonra eşi Gurbet Karabulut, evde biri engelli üç çocuğuyla birlikte gelecek tek bir haber kırıntısı için gözünü yola dikti. Acılı eş, 14 Haziran sabahı saat 06.30 civarında evden ayrılan eşinin arkadaşlarıyla suya gitme planından başka bir detay vermediğini dile getirdi. Ailenin ve yakınlarının bölgede başlattığı nöbet ise günlerdir sürerken, arama ekipleri dron desteğiyle su yüzeyini ve çevreyi tarıyor.
SORU İŞARETLERİ ARTIYOR
Olayın nasıl gerçekleştiğine dair kafa karışıklığı yaşayan Gurbet Karabulut, aynı gruptaki diğer kişilerin zarar görmemesine anlam veremediğini ifade etti. Eşinin düştüğü noktada sadece bir yastığın bulunduğunu belirten Karabulut, yaşadıkları çaresizliği şu sözlerle dile getirdi: "Tek istediğimiz bir sonuca varmak. Ya ölü ya da diri, eşimi istiyoruz. Eğer hayatını kaybettiyse mezarını, yaşıyorsa kendisini bulalım. Bu belirsizliğin artık sona ermesini bekliyoruz." (Diyarbakir.Net)