Bingöl'ün Genç ilçesine bağlı Sağgöze köyü Kaymaz mezrası yakınlarında 13 gün önce yaşanan acı olayda, piknik için bölgeye gelen 33 yaşındaki Vedat Karabulut, Sarım Çayı'nda akıntıya kapılarak gözden kayboldu. Olayın üzerinden 11 gün geçmesine rağmen genç adamdan hala haber alınamıyor.
5 İLDEN DESTEK, ÇALIŞMALAR ARALIKSIZ SÜRÜYOR
İhbar üzerine bölgeye sevk edilen ekipler, ilk günden bu yana arama çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. AFAD koordinasyonunda yürütülen çalışmalara Elazığ, Diyarbakır, Erzurum, Tunceli ve Erzincan'dan gönderilen ekipler de destek veriyor. Su üstü ve su altı arama faaliyetlerinin titizlikle yürütüldüğü bölgede, dron destekli çalışmalarla çayın farklı noktalarında taramalar gerçekleştiriliyor.
AMCA: "YARIM DEPREM YAŞIYORUZ"
Kayıp şahsın amcası Mehmet Karabulut, arama çalışmalarına ilişkin duygularını şu sözlerle ifade etti: "Çalışmalar devam ediyor ama biz daha fazlasını istiyoruz. Sabah erken saatlerden akşama kadar burada bekliyoruz. Sonuç çıkmayınca eve dönüyoruz, bazı yakınlarımız ise burada nöbet tutuyor. Ben, yeğenimin aşağıya kadar sürüklenmediğini, bu tepenin alt yamacında olabileceğini düşünüyorum. İnşallah bir an önce bulunur. Biz şu anda yarım depremi yaşıyoruz."
BABA ABDULLAH KARABULUT: "DURUMU AKRABAMDAN ÖĞRENDİM"
Oğlundan gelecek iyi bir haberi beklediklerini dile getiren Vedat Karabulut'un babası Abdullah Karabulut, çaya geldiğinden haberi olmadığını ve durumu akrabasından öğrendiğini söyledi. Aile, yetkililerden daha geniş kapsamlı arama çalışması talep ederken, bölgede nöbet tutmaya devam ediyor.
MUHTAR ÖZAN'DAN EKİPLERE TEŞEKKÜR
Sağgöze Köyü Muhtarı Bedri Özan ise yaptığı açıklamada, "Yaklaşık 10 gün önce Sarım Çayı'nda bir boğulma vakasıyla karşılaştık. Vedat Karabulut köprünün hemen altında suya kapıldı. Bingöl AFAD koordinasyonunda çalışmalar devam ediyor. Tunceli, Elazığ, Diyarbakır, Erzurum ve Kahramanmaraş'tan gelen AFAD ekipleri ile JAK ekiplerine çalışmalarından dolayı teşekkür ediyoruz. Temennimiz bir an önce bulunmasıdır. Ailesine sabır diliyoruz" diye konuştu.