Diyarbakir.Net | Diyarbakır | Silvan Yeni Hastane kavşağındaki kaza anı kamerada 3 kişi yaralanarak hastanelik oldu

Silvan Yeni Hastane kavşağındaki kaza anı kamerada 3 kişi yaralanarak hastanelik oldu

Diyarbakır'ın Silvan ilçesindeki kavşakta kontrolden çıkan otomobilin takla atması sonucu 3 vatandaşımız yaralandı, o anlar güvenlik kamerasına yansıdı.

Diyarbakır'ın Silvan ilçesindeki kavşakta kontrolden çıkan otomobilin takla atması sonucu 3 vatandaşımız yaralandı, o anlar güvenlik kamerasına yansıdı.

KAYNAK: İhlas Haber Ajansı
Silvan Yeni Hastane kavşağındaki kaza anı kamerada 3 kişi yaralanarak hastanelik oldu

Diyarbakır'ın Silvan ilçesinde bulunan Selahattin Mahallesi Diyarbakır Caddesi üzerindeki Yeni Hastane kavşağında, dün hareketli anlar yaşandı.

Silvan'da trafik paniği

Diyarbakır'ın Silvan ilçesinde bulunan Selahattin Mahallesi Diyarbakır Caddesi üzerindeki Yeni Hastane kavşağında, dün hareketli anlar yaşandı. Seyir halindeki bir otomobil, henüz belirlenemeyen bir nedenle sürücüsünün kontrolünden çıkarak refüje çarptı ve ardından takla atarak ters döndü.

Kaza anı saniye saniye kaydedildi

Bölgedeki bir iş yerinin güvenlik kameraları tarafından anbean kaydedilen görüntülerde, aracın hızla ilerlediği ve refüje çarptıktan sonra savrulduğu net bir şekilde görüldü. Çevredeki vatandaşların durumu fark etmesi üzerine olay yerine hızlıca sağlık ve polis ekipleri intikal etti.

Yaralıların durumu takip ediliyor

Kazada yaralanan 3 kişi, olay yerinde gerçekleştirilen ilk müdahalelerin ardından ambulanslarla hastaneye sevk edilerek tedavi altına alındı. Silvan'daki Yeni Hastane kavşağı, son dönemde artan trafik yoğunluğuyla yerel halkın sıkça dile getirdiği riskli geçiş noktalarından biri olarak biliniyor. Olayla ilgili başlatılan detaylı inceleme ise devam ediyor. (DHA)

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız