Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Atletizm Kulübü, Kütahya'da düzenlenen Aycan Önel U14 Türkiye Salon Şampiyonası'ndan önemli derecelerle döndü. Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanlığı bünyesinde faaliyet gösteren kulüp sporcuları, 2 bin metre yürüyüş kategorisinde Türkiye'nin farklı illerinden gelen atletlerle kıyasıya mücadele etti.
ZELAL BEKMEZ VE FURKAN ALLİHAN'DAN TÜRKİYE ŞAMPİYONLUĞU
19-21 Haziran tarihleri arasında gerçekleştirilen şampiyonada Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi forması giyen genç sporcular, zorlu yarışlar sonucunda büyük başarılara imza attı. Furkan Allihan, 10.22'lik derecesiyle kendi kategorisinde Türkiye şampiyonu olarak altın madalyanın sahibi oldu. Zelal Bekmez ise 10.30'luk derecesiyle kadınlarda Türkiye şampiyonluğuna ulaşarak bir başka altın madalyayı Diyarbakır'a getirdi.

ADAR BAL'DAN TÜRKİYE DÖRDÜNCÜLÜĞÜ
Şampiyonada bir başarı da Adar Bal'dan geldi. Genç atlet, 11.00'lık derecesiyle Türkiye dördüncüsü olarak önemli bir başarıya imza attı. Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Atletizm Kulübü'nün üç sporcusu da elde ettikleri derecelerle kulüp tarihine adlarını yazdırdı.

HEDEFLER BÜYÜK, ANTRENMANLAR DEVAM EDİYOR
Şampiyonayı başarıyla tamamlayan genç sporcular, yeni hedeflere odaklandı. Farklı kentlerde düzenlenecek yarışmalara hazırlanan sporcular, belirlenen antrenman programı doğrultusunda çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi yetkilileri, genç yeteneklerin gelişimi için desteklerin devam edeceğini belirtti.