Diyarbakır Sur Belediyespor, 2025-2026 sezonunun son maçında Bismil Ovayıldızları’nı 3-1 mağlup ederek BAL Ligi’ne yükselme başarısı gösterdi. Karşılaşmayı tribünden takip eden protokol, şampiyonluk sevincine ortak oldu. Elde edilen başarıda emeği geçen herkes tebrik edildi.
SON MAÇTA ŞAMPİYONLUK GELDİ
Sezon boyunca sergilediği istikrarlı performansla dikkat çeken Sur Belediyespor, ligin son haftasında sahasında ağırladığı Bismil Ovayıldızları karşısında etkili bir oyun ortaya koydu. Mücadeleyi 3-1 kazanan yeşil-beyazlı ekip, Süper Amatör Lig’i zirvede tamamlayarak BAL Ligi biletini cebine koydu.

PROTOKOL TAKIMI YALNIZ BIRAKMADI
Şampiyonluk maçını Belediye Eşbaşkanı Adnan Örhan, belediye meclis üyeleri ve DEM Parti Sur İlçe Örgütü tribünden takip etti. Karşılaşmanın ardından soyunma odasını ziyaret eden Örhan, futbolcular ve teknik heyetle bir araya gelerek başarıdan dolayı tebriklerini iletti. Örhan, elde edilen bu başarının Sur için gurur kaynağı olduğunu vurguladı.
EMEĞİN KARŞILIĞI ALINDI
Sur Belediyespor’un sezon boyunca gösterdiği azim ve kararlılık, taraftarlardan da tam not aldı. Teknik heyet ve oyuncuların büyük özveriyle çalıştığı belirtilirken, bu başarının kulüp emekçilerinin ortak ürünü olduğunun altı çizildi. Takımın BAL Ligi’nde de aynı başarılı grafiği sürdürmesi hedefleniyor.

KUTLAMALAR BAŞLADI
Maçın bitiş düdüğüyle birlikte Sur Belediyesporlu oyuncular saha içinde doyasıya kutlama yaptı. Taraftarlar da uzun süre tezahüratlarla takımlarını destekledi. Kulüp yetkilileri, önümüzdeki sezon BAL Ligi’nde mücadele edecek kadronun şu anki iskelet üzerine kurulacağını ve takviyelerle daha güçlü bir ekip oluşturulacağını ifade etti.