Elazığ-Diyarbakır karayolunda meydana gelen trafik kazasında, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybettiği kamyonet refüjdeki bariyerleri aşarak su kanalına devrildi. Araçta sıkışan 2 kişi, AFAD ve itfaiye ekiplerinin uzun uğraşları sonucu kurtarılarak hastaneye kaldırıldı.
KONTROLDEN ÇIKAN ARAÇ BARİYERLERİ AŞTI
Kaza, Elazığ istikametine seyir halindeki M.Y.Z. yönetimindeki 23 AAB 301 plakalı kanepe ve çekyat yüklü kamyonetin, Kinederiç rampası mevkiinde direksiyon hakimiyetini kaybetmesiyle gerçekleşti. Araç, önce yolun sağındaki refüj bariyerlerine çarptı, ardından iki bariyer arasındaki su kanalına yuvarlandı. Hurdaya dönen araçta bulunan sürücü ile yanındaki kişi araç içerisinde sıkıştı.
EKİPLER SEVK EDİLDİ
Kazanın haber verilmesi üzerine olay yerine sağlık, jandarma, AFAD ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Araç içerisinde sıkışan yaralıları kurtarmak için AFAD ve itfaiye ekipleri yoğun bir çalışma başlattı. Uzun süren kurtarma çalışmalarının ardından 2 yaralı, sıkıştıkları yerden çıkarılarak hazır bekletilen sağlık ekiplerine teslim edildi.
YARALILAR HASTANEYE KALDIRILDI
Olay yerinde yapılan ilk müdahalenin ardından yaralılar, ambulanslarla Elazığ’daki hastanelere kaldırıldı. Yaralıların sağlık durumlarına ilişkin henüz resmi bir açıklama yapılmazken, tedavilerinin devam ettiği öğrenildi.
JANDARMA İNCELEME BAŞLATTI
Kaza sonrası jandarma ekipleri olay yerinde geniş çaplı inceleme yaptı. Kazanın meydana geliş nedeniyle ilgili soruşturmanın başlatıldığı, sürücünün uykusuzluk, dikkatsizlik veya teknik bir arıza ihtimallerinin değerlendirildiği bildirildi.