DEMİRTAŞ'IN SELAMINI PAYLAŞTI
Burada açıklamalarda bulunan Özel, Tahir Elçi'nin barış elçisi olduğunu ifade ederek, "Diyarbakır'da ilk açıklamada şunu söylemek isterim. Güne bugün burada olacağımızı bilen, dün akşam saatlerinde avukatını çağırarak bize selam yollayan Selahattin Demirtaş'ın selamıyla başladık. Selahattin Demirtaş'ın selamları bütün Diyarbakır adına, bütün bölge halkı adına, bütün Kürtler adına başımızın gözümüzün üstünedir. Kendisine selam olsun" dedi.
CHP Diyarbakır Milletvekili Sezgin Tanrıkulu da Özel'in bu açıklamasını sosyal medya hesabından paylaşarak, "Genel Başkanımız Özgür Özel Edirne Cezaevi'nde tutuklu bulunan dostumuz Selahattin Demirtaş'ın kendisine avukatları aracılığıyla ilettiği selamı, Diyarbakır'da hemşehrilerimize, yurttaşlarımızla paylaştı" ifadelerini kullandı.
'BUTLAN KARARINDAN SONRA 12 ŞEHİR GEZDİK'
Genel başkanlık görevinin ardından 12 kenti ziyaret ettiğini belirten Özel, "Butlan kararı çıktıktan beri, yani biz 12'nci kattan ayrıldıktan beri 12 şehir gezdik. Şimdi Diyarbakır'dayız. Bugün partimizin iradesine atanan bir kayyımdan sonra binaları geride bıraktık, yürüyoruz" diye konuştu.
'YOL CÜMLEDEN ULUDUR'
Yürüyüşlerinde halkla sohbet ettiklerini belirten Özel, "Herkes şundan emin olsun ki yol cümleden uludur. Yol, cümlemizden uludur. Yol yolcudan da uludur. Önemli olan doğru yolda olmaktır" ifadelerini kullandı.
Tahir Elçi'nin anısına saygı duruşunda bulunan Özel, "Diyarbakır'da barış kalıcı olarak sağlandığında, Tahir Elçi huzurlu şekilde uyuyacak" dedi.